Un livrator de la Tazz m-a făcut nesimțit pentru că nu i-am dat bacșiș. În rândurile care urmează vă povestesc cum livratorul a devenit recalcitrant, mi-a luat mâncarea din mână și a început să ridice tonul la mine.
Un mitocan, pentru că altfel nu îl pot numi, s-a simțit deranjat de faptul că nu i-am dat bacșis, deși am plătit comanda cu cardul – semn că oricum nu aveam cash.
Citește și: Elevii care au batjocorit o profesoară din Pietriceaua au fost “pedepsiți”. Huliganii nu au frică! De ce i-ar speria un 4 la purtare?
Mi s-a întâmplat treaba asta chiar azi, cu o comandă pe care am plasat-o pe Tazz. Nu are nicio vină Tazz și nu despre Tazz e vorba, ci despre acest minunat livrator cu tupeu maxim.
Într-un moment de rătăcire mi-a luat mâncarea din mână și m-a făcut nesimțit
I-am deschis ușa frumos, i-am spus bună ziua, iar livratorul mi-a înmânat comanda. L-am întrebat dacă a fost achitată, mi-a confirmat, iar apoi a avut un moment de rătăcire… Apoi, pentru că urma să închid ușa, nu înainte de a îi spune la revedere, mi-a luat mâncarea din mână și mi-a spus să îmi fie rușine.
Să îmi fie rușine pentru că a urcat 6 etaje pe jos (nu merge liftul din păcate) și nu îi dau niciun bacșis. A zis că îmi duce mâncarea la parter și să o iau de acolo. Eu am rămas calm, dar șocat de comportamentul lui, dar mai ales de tonul vocii lui care tot creștea.
Fără să exagerez, aveam impresia că urmează să mă ia la bătaie
Eu i-am comunicat că nu e normală atitudinea lui și că ar face bine să se liniștească. Apoi, pentru că probabil și-a dat seama că nu am greșit cu nimic, mi-a dat mâncarea și a plecat. Dar mi-a mai adus aminte încă o dată că sunt nesimțit și că să îmi fie rușine.
Citește și: Textul care a stârnit mii de reacții în online: “Am crezut că sărăcia înseamnă lipsa banilor”
Pe livrator cred că îl cheamă Mădălin și are undeva la vreo 45 de ani. Nu știu ce probleme are acasă, la muncă sau oriunde altundeva. E clar că avusese o zi proastă, însă nu mi se pare normală o astfel de atitudine. Nu e normal să fii mitocan, mai ales că îți pui jobul în pericol.
Cert este că i-am făcut reclamație și sper să nu îl mai văd niciodată la mine la ușă. Poate are nevoie de un alt job.
Citește și: Test de gramatică – timp limitat și întrebări la care până și profesorii greșesc
Precizez că nu am nimic cu ideea de a oferi un bacșis livratorilor, însă nu sunt obligat în niciun fel să suport reacțiile sălbatice ale unor oameni care nu își respectă meseria și nici pe ei.
Sunt convins că sunt mulți livratori care își fac meseria așa cum trebuie, iar pentru ei am doar cuvinte de laudă.
Pentru restu’… atenție la comportament!
P.S. Liftul nu merge de mai bine de o lună. Au mai trecut și alți livratori pe la ușă, dar nu s-au plâns….
5 Responses
Nu ai nimic cu ideea de a lasa bacsis livratorului dar nu o faci stiind ca nu fuctioneaza liftul in bloc. Crezi ca il linisteste pe livrator cand ii spui ca sti cum este sa urci 6 etaje?
Sa sti ca Tazz are optiunea de tips in aplicatie.
Probabil ca cat de curand o sa va astepte livratorii la usa blocului. Noi livram mancarea si suntem platiti pentru asta. Nu suntem obligati sa urcam 5,6 sau 9 etaje acolo unde liftul nu functioneaza pentru ca nu doreste dezvoltatorul
Nu mai știu dacă la Tazz am văzut opțiunea, dar la un moment dat exista o taxă de vreme rea – cred că atunci când ploua etc. Și mi se pare super ideea de a implementa o taxă pentru situațiile în care nu merge liftul sau alte idei crețe. De unde știți că ar fi vina dezvoltatorului pentru nefuncționarea liftului?
Livratoru la Tazz, nu ești obligat sa urci etajele, dar nici obligat sa muncești. Poți sta liniștit acasă și sa nu faci niciun ban. Dacă ești atât de leneș, stai acasa
Buna Ziua Dl John , livratorul cel mitocan sunt.
Am gresit si eu odata , nu mi sta in caracter . Am invatat din asta , si daca sefii mei nu ma dau afara la prima abatere, cu siguranta cand mai intalnesc situatii ciudate , absolut nimic nu mai zic la nimeni , indiferent ca sunt deranjat…. Dar sper ca recunoasteti ca nu v am cerut niciodata bacsis , nici nu am pretins , poate asa v am dat de inteles , sau poate asa ati presupus , dar eu nu am zis , chiar ca as fi mitocan daca ar fi cerut vreodata bacsis de la vreun client
Adresa dv era incompleta , asa ca am sunat . V am cerut indicatii , mi ati zis la prima scara
Prima scara , a doua scara , in mintea mea inseamna scara a , scara b , etc
Am fost la scara A , nu erati la scara A
Am mai sunat odata sa vad daca nu e vreun misto , pt ca incepusem sa cred ca poate cineva face prancuri cu mine
Mi am dat seama dupa prima scara urcata si coborata unde stati , si am sunat iar , pt confirmare de lift daca intr adevar nu merge
Mi ati zis ca da , nu merge , asta e scara
Cand am ajuns la dv , eu deja urcasem 12 scari , si in mintea mea era , oare clientul asta se tine de soante , eram deja un pic deranjat de situatie , situatie care se intampla Super rar sau deloc sa urc 12 etaje la vreun client…. .
Va imaginati ca sunt si eu om , nu sunt de fier , am si eu sentimente , nu sunt de piatra ,
Am ajuns la dv cu sentimentul ca cineva face misto de mine , poate era asa , poate nu
Si poate din cauza castii de pe urechi , nu cred ca am auzit daca macar mi ati multumit , poate ati multumit si nu am auzit eu bine cu casca de scuter pe cap
Si atunci , am gresit si eu , si am zis in sinea mea de om care greseste , daca nici multumesc nu a zis , poate ii iau mancarea si ii zic sa coboare dupa ea , nu stiu ce a fost in capul meu atunci , clar nu judecam limpede , eram suparat … Dar apoi mi am dat seama ce fac cu mancarea omului in mana si v am dat o inapoi si am zis pofta buna , ca asa zic la toti clientii cand dau mancarea.
La plecare dupa ce am zis pofta buna , vroiam sa plec , dar v am auzit apoi pe dumneavoastra bombanind , ca ma faceti celebru , ca ma dati la stiri , ca o sa fiu dat afara ,
si fara sa vreau, m a luat iar gura pe din afara , si au iesit celebrele sa va fie rusine….
In afara de asta , care nu e putin, am gresit rau,
chiar daca eram suparat , nu mi sta in caracter , sa injur , nici sa zic cuvinte urate , si nici nu am cerut bacsis , sper sa confirmati .
Imi cer scuze , orice om greseste , am gresit , mi am dat seama cand am plecat da , omu cand e suparat zice sau face lucruri de care mai tarziu ii pare rau
Banuiesc eu , ca oricine urca 12 etaje , ar putea fi un pic suparat de situatie …..
Chestia cu bacsisul , poate confirmati ca nu am cerut , poate asa ati inteles dv ca astept , dar de la nici un client nu am asteptat nici pretins bacsis , va rog sa ma credeti
Astazi cand am primit mesaj de suspendare de la Tazz , era scris : atitudine necorespunzatoare fata de client , a cerut bacsis de la client , ceea ce nu s a intamplat. nu numai cu dv , dar cu nici un client la care am fost de 2 ani de cand sunt la tazz .
Da , deci recunosc ca am gresit , sefii mei de la tazz suparati pe mine , recunosc si dansilor , pot sa ma dea afara , da sper sa nu . Daca nu ma da acum , 100% la cea mai mica abatere , asta e… Am gresit , suport consecintele , dar orice om greseste din cand in cand zic eu.
Credeam ca sunteti alftel de om , mi am facut o impresie gresita la prima interactiune cu dv, e clar ca nu sunteti asa cum credeam , V am suparat , ati scris despre mitocan si despre situatie , va inteleg , asta va este si meseria pe de o parte.
Da poate, pt ca este Pastele in curand… , si pt ca asa ne invata cel pe care il sarbatorim de Paste , poate treceti peste , si imi acceptati parerile de rau si scuzele mele. Si va doresc Sarbatori Fericite
A fost o situatie ciudata cu liftul , singurul motiv care m a deranjat si am ajuns la dv gafaind. Rar am urcat asa mult , cu toate ca stau la 4 , fara lift , da nu se compara sa urci 12 etaje si sa cobori 12 etaje , si sa ai si alta comanda in telefon la care trebuie sa mergi repede sa nu se supere alt client
Si asa este , livratorul are datoria sa urce 12 etaje daca este nevoie fara sa se supere nici un pic si fara sa fie deranjat , si daca se intampla sa fie deranjat sau suparat ca doar este si el om , sa si tina gura cand ajunge la client sa nu zica ceva nepotrivit ….. E clar ca nu am facut asa , si am gresit , si imi pare rau…..
Multa sanatate , si va doresc sa aveti parte de cei mai buni livratori , care sa vina cu zambetul pe buze indiferent de cate etaje urca ( poate nu toti urca 12 )
Multa sanatate, si Sarbatori fericite ,
Madalin
Mulțumesc pentru comentariu. Sunt convins că acum, după ce s-au consumat faptele, lucrurile se pot vedea mult mai clar. Îmi pare tare rău pentru situația care s-a creat. Cred că sunteți mai mult decât convins de faptul că nu bacșișul a fost problema, ci comportamentul dvs. din timpul livrării. Nu vă port pică și nu am nimic personal cu dumneavoastră. Vă doresc tot binele din lume și sper ca fiecare dintre noi să învețe ceva din astfel de pățanii. V-am publicat comentariul din respect și pentru a reprezenta un punct de vedere despre situație. Sărbători frumoase și multă sănătate.