Celebrul artist ploieștean, Cezar Ouatu, se întreabă care este treaba cu panourile publicitare care conțin mesajul “Nu uita să iei pâine”. Vezi reacțiile fanilor în cadrul articolului.
“M-am oprit special ca să împărtășesc cu voi această nedumerire pe care o am eu și pe care și dumneavoastră cred, cu acest video, o veți avea. Aș vrea să împărtășim împreună, în comentarii, despre ce este vorba în acest mesaj subliminal. Oare are o tentă socială?
Citește și: Reacția lui Cezar Ouatu la adresa lui Gheboasa, unul dintre artiștii de la UNTOLD: “Noua generație… no comment!” – VIDEO
Pâinea se va scumpi, deci haideți să ne luăm acum cât de multă rezerve putem? Oare are acest mesaj o tentă medicală – ia-ți lecitina la timp dragule și nu uita să iei pâine. Sau poate cine știe, un mesaj cu tentă politică – în curând toată pâinea va fi cu titlul gratuit?”, a spus Cezar Ouatu.
Reacțiile fanilor care au văzut mesajul lui Cezar Ouatu:
„Dragă Cezar, am locuit 22 de ani la etajul 8 într-un bloc fără lift. Mi-ar fi plăcut să găsesc acest mesaj pe ușa de la intrare”, a spus Elena Georgescu.
„Este strict pentru bărbații căsătoriți care uită mereu să cumpere pâine. Soțiile trebuie să le telefoneze, să le scrie SMS-uri, să îi pună să-și scrie memento-uri în telefon. Ca să se evite atâtea mesaje, cineva a venit cu ideea să pună pancarte pe stradă”, a comentat Didina Sava.
„Este vorba de o reclamă a grupului BIMBO… Acest grup a preluat toate fabricile de pâine VELPITAR și alte fabrici. Grupul mexican, BIMBO, este în primii trei în lume în producția de panificație…”, a spus Cătălin Mihai.
“E Ciucă al nostru!”
„Cred că nu ați văzut filmul românesc ‘Pentru patrie’, în care este o replică a lui George Mihăiță: ‘E Ciucă al nostru!’. Căutați pe Google și o să vă lămuriți. Așa că, să-l ia acasă, e vechi ‘îndemnul’, doamna Murariu”, a comentat Gabriela Moldovan.
Citește și: Cum s-a văzut LaRock 2024, din balon, în ultima zi de festival. Interviuri cu Dirty Shirt și Alternosfera
„Mesaj inutil pentru cei care mănâncă fără pâine! Tot la fel de inutil pentru cei care își fac singuri pâine sau sunt consumatori de paste, pizza, cartofi și orez! Probabil vital pentru mâncătorii de multă pâine! E o expresie în anumite găști: ‘Ia cu pâine’!”, a adăugat Zoie Marian.
“Mi se pare o reclamă foarte mișto”
„Mi se pare o reclamă foarte mișto. Una simplă și amuzantă. Poate că unora chiar le va fi folositoare. Clar, nimeni nu va uita să ia pâine. Din câte știu, este noua reclamă a ‘celui dintâi brutar’, care a fost vândut concernului mexican Bimbo. Am citit un articol în ziarul Bursa, parcă”, a spus Lolli Elena.
„E o tactică a producătorilor de reclame. E în toate manualele de publicitate. E un fel aparte de a face reclame, atrage atenția consumatorilor… Ceva de genul… ‘Urmează ceva’. Vei vedea, zilele următoare vor apărea completări la acest mesaj. Dar așa atrag atenția… e efectul acela al așteptării, al misterului. Înțeleg că e pe panourile stradale închiriate de Kaufland… cel puțin, înainte de acest afiș, erau reclamele la Kaufland!”, a spus Ana Maria.
„Eu cred că e totuși un mesaj legat de viitoarele alegeri… Știu că ne-am cam săturat… Doar că e ușor greșit… Corect ar fi fost ‘NU UITAȚI SĂ LUAȚI CU PÂINE’”, a spus Nicolae Viorel.