Voi ați văzut textul cu “Nu uita să iei pâine!”? Cum nu? În Ploiești, textul apare pe un panou publicitar mare. Mesajul este scris cu alb pe fundal verde închis.
Afișul publicitar se află la intersecția străzii Gheorghe Doja cu strada Văleni și nu vine însoțit de logo-ul companiei. Știe cineva de ce s-ar investi într-o reclamă care nu face reclamă la nimic? Și nu cred că e deloc ieftin un astfel de afiș publicitar! De fapt, face reclamă: reclamă la pâine! Să-i zică și prețul!
“Nu uita să iei pâine” ar putea fi reclamă la pastile pentru memorie
De ce să faci reclamă la pâine? Pâine poți găsi oriunde. Posibil să fie vorba de o campania de publicitate total diferită, inedită, care va avea noi mesaje, probabil completate și de compania din spatele acestei idei. Sau poate nu mai consumă lumea pâine și au zis ăștia de la Guvern să mai bage niște bani în idei crețe. Ce, a scăzut prețul la făină și trebuie să-și dea lumea seama?
Citește și: “Te iubesc, Amalia!”. Mesaje posibile dacă i-ar răspunde Amalia la declarațiile de dragoste
Nu aș face plecăciuni pentru așa ceva! Totuși, cred că “Nu uita să iei pâine” nu are legături politice. Sau are? Urmează ceva nasol? Vom începe să stăm la cozi precum părinții noștri și să ne rugăm să prindem o pâine?