Am fost în mall Băneasa Shopping City și am cumpărat bunătățuri de la Paul. I-am dat doamnei de la casă o bancnotă de 100 de lei, dar mi-a dat restul la 50 de lei. Hai să îți povestesc întreagă pățanie.
Nu știu sigur dacă e țeapă, dar cred că merită să știți “schema”, în caz că vi se întâmplă. Zilele trecute am fost la mall Băneasa pentru shopping și să găsesc niște haine, că prin Ploiești cam bate vântul în materie de oferte.
Citește și: Cum am ajuns să fiu umilit de un livrator Tazz pentru că nu i-am dat bacșiș
Am stat ceva vreme în mall și am găsit ce-mi trebuia. La final am zis să mă opresc la Paul, că aveau nu știu ce ofertă avantajoasă: un meniu cu până în 50 de lei. Am stat la coadă și am așteptat să-mi vină rândul.
Doamna de la casă, o tipă simpatică, trecută de prima tinerețe, cu niște ochelari interesanți la purtător, mi-a spus că nu mai e valabilă oferta. Am rugat-o să scoată oferta, să pună un X pe ea sau să scrie undeva că nu mai e valabilă. Chiar nu aș fi stat la coadă vreme de vreo 10 minute doar pentru a mi se spune ca meniul nu mai e valabil.
Am încercat să fiu drăguț cu doamna de la Paul
Totuși, într-o notă pozitivă, am încercat să fiu drăguț și să mă gândesc la ce aș putea să îmi iau. Dacă tot am stat la coadă… să nu fie degeaba. Am cumpărat ceva bun, până în 50 de lei ca valoare.
I-am dat doamnei de la casă o bancnotă de 100 de lei și am așteptat produsele și restul. Am ridicat produsele, dar restul era cam puțin. I-am spus doamnei că nu mi-a dat restul corect. Ea a zis că e corect. Apoi am dedus că mi-a dat restul la 50 de lei, nu la 100 de lei.
Răbdarea mi-a fost pusă la încercare pentru 50 de lei
Între timp s-a făcut coadă și am lăsat-o pe doamnă să își termine treaba. Înca 10 minute de așteptare. Am revenit cu problema mea, însă doamna mi-a specificat că nu există așa ceva. Mi-a afirmat că știe clar că am avut o hârtie de 50 de lei.
Citește și: Un ploieștean a refuzat salariul minim. Replica patronului: “Avem destui proști care să accepte condițiile astea”
Specific faptul că mai mulți clienți care așteptau la coadă, inclusiv 2 amici cu care eram la cumpăraturi mi-au confirmat că nu eram nebun. Am insistat să-mi dea banii, dar a părut destul de pasivă în a mai spune altceva, ci doar și-a văzut de treabă.
Am fost la InforDesk-ul mall-ului pentru a vedea dacă există o rezolvare. Am presupus că se va vedea pe camere când am dat banii și că rezolv rapid. Cei de la informații clienți mi-au spus că trebuie să sun la poliție, altfel nu pot face nimic.
Evident, nu am sunat la poliție pentru 50 de lei.
Menționez faptul că pentru câteva momente chiar am crezut că am dat o bancnotă de 50 de lei, pentru că doamna era prea sigură pe ea. Adică mi s-a făcut rușine de contextul creat și îmi venea să renunț la toată fază.
Până la urmă, ca să văd dacă există o urmă de seriozitate, mi-am scris numărul de telefon pe un bilețel și i l-am predat doamnei care m-a servit. I-am zis că diseară, când face monetarul, dacă e să îi iasă 50 de lei pe plus, să mă sune, că sunt ai mei.
Am primit mai multe răspunsuri de la reprezentanții Paul din Băneasa
În drum spre Ploiești, pentru că nu mi-a plăcut deloc situația creată, am căutat un număr de telefon de la Paul din mall Băneasa. Mi-a răspuns o tipă care mi-a explicat că în Băneasa sunt 2 restaurante (brutării) Paul și că eu fusesem la Paul cel mic, ca să zic așa. Mi-a ascultat problema și a spus că cel mai bine era să îi cer doamnei să facă pe loc casa. Nu știam de această opțiune.
Mi s-a comunicat că va verifica diseară situația și că îmi voi recupera banii dacă este vorba despre o greșeală din partea lor.
A doua zi, încă de la prima, aveam 2 apeluri pierdute
A doua zi, încă de la prima oră, aveam 2 apeluri ratate de la un număr pe care nu îl cunoșteam. Am revenit cu un apel către acel număr. Erau cei de la Paul. Îmi comunicau că le pare rău pentru situația creată și că am avut dreptate.
Citește și: În incinta unei piețe din Păulești un magazin a renunțat la casieri. Clientul scanează produsele, plătește și totul se bazează pe încredere
Mi-au trimis cei 50 de lei pe Revolut. Așadar oamenii serioși până la capăt.
Totuși, dacă plecam fără să zic nimic, oare ce se întâmpla cu cei 50 de lei ai mei?
Important! Prin acest articol nu incriminez nici compania din poveste, nici pe doamna care m-a servit și mi-a încasat banii. Articolul reprezintă opinie personală în legătură cu experiența pe care am avut-o la restaurantul (brutăria) Paul din mall Băneasa Shopping City.