Unii văd ofertele de la mec, eu văd o ridiculizare a omului, prin alăturarea a 3 burgeri de mărimi diferite care ar putea semăna cu un om care are probleme mari de greutate.
Sunt cel puțin dezamăgit de felul în care arată noua reclamă de la Mcdonald’s, aia cu “Nu ți se pare. Sunt 3 Big Mac, de la MIC LA MARE”. Au pus burgerii, 3 la număr, unul peste altul, că pare că e vorba de un om cu probleme de greutate. Un soi de ridiculizare a faptul că dacă mănânci la mec s-ar putea să ajungi să ai colăcei în jurul abdomenului.

Din punctul meu de vedere reclama nu e deloc inspirată, ba chiar comunică pe față felul în care “ar trebui” să arate lucrurile: MARI! Oare e o strategie prin care cei de la mec vor să ne pregătească pe noi, oamenii de rând, cu faptul că ne vom face tot mai mari, la propriu? E timpul să ne schimbăm cântarul?
Noua reclamă de la mec cu Bobonete și Grand Bobo. Tot mare, tot pe față
Trebuie să ai foarte multă imaginație ca să faci astfel de reclame. Poate mi se pare mie, însă reclama cu Bobonete nu are cum să nu te ducă cu gândul la faptul că dacă mănânci la mec s-ar putea să te îngrași.
L-ați văzut pe Bobo Junior? Dar pe Grand Bobo?
Nu, nu este nicio eroare, doar un adevăr ascuns la vedere. Se folosesc de imaginea unui om mai mult decât simpatic în mediul online pentru a-și traduce produsele cu multe e-uri și calorii. Nu e nimic greșit în faptul că mec își face reclamă la produse, poate doar faptul că deja lucrurile sunt tot mai mari. Da, maaaari!
Sunt convins că există o întreagă “rețetă” în spatele acestor reclame, însă nu sunt de acord cu faptul că lucrurile merg într-o direcție plină de calorii. Parcă erau mai ok McMicii ăia pe care îi mânca Bobonete cândva.
Acest articol este un editorial care prezintă lucrurile dintr-o perspectivă ironică. Textul conține satiră și poate fi considerat un pamflet.