generatia_lui_john_logo_300px

Portavoce pentru tineret

Elevii de gimnaziu și liceu, teme pentru acasă care să nu depășească 2 ore. Proiect privind Statutul Elevului

teme pentru acasă, gimnaziu și liceu, proiect, statutul elevului, copil, teme

Într-un proiect care vizează Statutul Elevului se solicită ca temele pentru acasă să nu fie evaluate de profesori. Excepție fac referatele și proiectele. Elevii de gimnaziu și liceu ar urma să primească teme pentru acasă care, cumulat, să nu depășească 2 ore.

Un proiect privind Statutul Elevului prevede ca temele pentru acasă să nu fie evaluate de profesori. Excepție fac referatele și proiectele. Documentul a fost depus, joi, 1 februarie, la registratura Ministerului Educației, conform unui comunicat al organizației Salvați Copiii.

Citește și: Șerban Huidu la Mihai Morar: “Accidentul m-a învățat să vorbesc mai puțin și să ascult mai mult”

Draftul a fost depus de un grup de reprezentanți ai copiilor, voluntari ai Organizației Salvați Copiii România, precum și reprezentanții Asociației Elevilor din Constanța, Asociației Elevilor din București-Ilfov și Asociației Vâlcene a Elevilor.

În proiect apare că temele pot constitui un reper cu privire la înțelegerea conținutului și competențelor aferente disciplinei predate în vederea adaptării activităților didactice.

2 ore pe zi, cumulat, pentru temelor celor de la gimnaziu și liceu

Articolul 24 – „(1) La propunerea cadrului didactic, elevii pot consolida materia în mod suplimentar, prin realizarea unor teme, exerciții, referate sau proiecte. Aceste activități nu pot avea loc la clasa pregătitoare.

(2) Timpul dedicat acestor activități nu poate depăși cumulat o oră pe zi, în învățământul primar, și două ore pe zi, în învățământul gimnazial și liceal.

Vezi PDF: Propunere Statutul Elevului (draft)

(3) Activitățile prevăzute la alin. (1) nu pot fi evaluate de către cadrul didactic, însă pot constitui un reper cu privire la înțelegerea conținutului și competențelor aferente disciplinei predate în vederea adaptării activităților didactice.

(4) Prin excepție de la alin. (3), referatele și proiectele pot fi evaluate de către cadrul didactic, dacă se comunică acest fapt la momentul stabilirii referatelor sau proiectelor”, se arată în proiect.

Sursă: Edupedu.ro, Foto: Libertatea.ro

Citește și: Relația cu mâncarea. De ce e importantă varietatea în farfurie?

Datorită ție Generația lui John continuă să existe! Susține jurnalismul independent. Poți ajuta printr-o donație pe Revolut sau PayPal. Mulțumim anticipat.

Donează prin Revolut:

Donează prin PayPal:

Generația lui John

Generația lui John

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Skip to content